Friday 2 August 2024

Parole 80 - Trauma - 7''

Parole 80 - Trauma 7''

Oi! bend iz Beča, jasno sa ljudima sa ovih prostora, koji su i vrlo aktivni na sceni tamo. Meni se svidio od prvog dema 2020, koji me podsjetio na rani Fakofbolan i stare demose kada je produkcija bila prljavija i samim tim je mogla uhvatiti pravu sirovost ulice. U međuvremenu su imali i singl u istom stilu. Ovo je novi, upravo izdan 7'', izdavač je isto bečki Contergan Punk.
Omot je u vrlo tamnom tonu, sve je diy totalka, tu su textovi, fotka, cut and paste, prljavija a sa stilom estetika. Na samoj ploči nema nikakvih podataka ali zato su mi super detalji na papirnatoj košuljici. Iako tamnija atmosfera omota ovo nije sada popularan Oi! / post punk mix, već totalna ojčina. Ipak tamni ton daje do znanja da ovo nije ni kod nas malo šire popularan onaj kao veseliji "duhoviti" punk.
Kratke, jasne stvari, ljute i bez šminke, jednostavne a hitoidne melodije uz singalong na refrenima, odsvirano i snimljeno žestoko. Isto na tragu ranog Fakofbolan, ipak i malo agresivniji, siroviji, grublji. Većinu stvari znam od prije, sada snimljene još čvršće i direktnije za vinil. Za pojačat do ibera! Ima devedesete elemenata definitivno, i textualno je u tom total underground duhu, nemilosrdni u svom punk as fuck obračunu. Možda više nisam tako duboko u politici, sve mi se jednako zgadilo, ali ako ću slušati pravi Oi!, to je ovo. Hvala ekipi što mi je poslala 7'', još jedan vrhunski ovogodišnji vinil. Nemam šta puno pametovati, šest bijesnih a catchy himni, pogo zagarantiran.

No comments:

Post a Comment