Monday 17 June 2024

DDR - The Morning Grey - kaseta

DDR - The Morning Grey - kaseta

DDR mi je bio odličan na demu prije ovoga, i prvi album je to potvrdio. ZG post punk / punk rock. Dosta je i melodično, sa garage produkcijom to dobiva fini pokrov melankolije koja je i catchy.
Samo ime DDR odiše onim socijalističkim sivilom, a to mi i glazba ima, nostalgija u zvuku definitivno. Svenov omot isto hvata tu ljepotu urbane otuđenosti, bend koji ima kompletnu priču. Ne znam sa čime bi točno usporedio DDR, još jedan bend koji meni uspijeva u ovom post punk boomu uhvatiti svoj autentični stil.
Pošto su textovi na engleskom ovo mi ima i onaj rani indie štih, kad su neki h/c bendovi smirili glazbu ali zadržali diy duh. Tome dojmu pridonose i poneki dijelovi gdje muški vokal nadopunjuje odličan vodeći, nekako nihilistički depresivan ženski, jer onda sve dobiva i Hüsker Dü prizvuk. DDR je emocionalan bend, ali ne pretjeruje, sve mi još ima i onu jednostavnu punk oporost, nije zaslađeno. Dovoljno živa, up beat urbana depresija koja mi ni momenta ne ode u monotoniju, jer dobre su pjesme.
Prava samoizdata kaseta, umnožena kućno, sa stilom artsy dizajn i hrapaviji, vjerujem reciklirani papir, koji daje još više organskoga štiha svemu. Pokrala se i greškica u redoslijedu pjesama pa je uključen i mali insert sa ispravkom, što samo još više pojačava taj DIY duh. Sve skupa, od same glazbe do fizičkog dijela ima atmosferu.
DDR je nedavno na svoj BC stavio i teaser za novi album, koji mi na prvu zvuči kao i malo življi nastavak ovog nenametljivog ali meni opojnog albuma.

No comments:

Post a Comment