Thursday 25 April 2024

Aura Mortis - Aion Teleos - CD

Aura Mortis - Aion Teleos - CD

Black Metal, CD sam dobio od člana benda kada sam sa Nuclear Altar nastupio u Okretnici, Beograd. Da sam ja dio i ove scene nije neka tajna, Aura Mortis je bend koji pratim od početka. Isprva one man band, Maledictor je snimio meni odličan prvi demo Vast perdition of souls, primitivniji više straight forward cold, raw BM, da bi nakom splita sa Necro Forest mu se pridružio Pakost i tada ja izdajem Aura Mortis split sa mojim BM projektom Tenebrositas. Tu se već primjećuje i odlazak u nešto kompleksniji zvuk na tragu švedske škole, a nakon toga snimaju i vrlo kvalitetan EP Proclamation of the sardonic flame koji sam u kazetnoj verziji izdanoj za Zły Demiurg imao priliku distribuirati preko mog labela / distra Worship The Abyss. Također imam i LP Tractates of Initiation izdan za Niflhel Records na kojem je reizdan materijal sa prvog dema i EP-a.
Aion Teleos je prvi full length album, a CD je izdan za respektabilni švabski BM label Schattenkult Produktionen. Dosta zahtjevan materijal, disonantni black nije baš moj teritorij a toga ovdje ima, rifovi su tehnički i nemilosrdni, ali nije sasvim isključena ni stara tradicionalna hladna melodija. Nema produkcijskih trikova, zvuk je dosta čist i suh, ostavljajući u potpunosti samoj glazbi da vodi ovaj ritual. Dosta u stilu orthodox BM škole, okultne tematike, a takva je i atmosfera koju grade. Kontrolirani kaos, ritmički isto promjenjiv, ali ne pretjerano i vođen mističnim smislom koji postepeno oslobađa svoj intenzitet. Definitivno album koji ne ide na prvu loptu, ali opet je tu dovoljno tradicionalnog mraka da bi u njega mogao ući i ja koji nisam pretjerano zainteresiran za neka modernija stremljenja. Melodičnija, hipnotička In Being Egraved sa EP-a je snimljena i za ovo i tu sam na ipak poznatijem terenu. Vrijednost ovakvih albuma treba da bude u tome što se zavlače pod kožu tek kad se otkriju velovi, skinu zavjese i navlake, a onda dubina i tama treba da zavladaju. Na albumu vokalom gostuje i D. iz Todesfall i Chaoist. Preporuka i za one kojima odgovara tradicionalni BM zvuk i one nešto otvorenije napretku. Black Metal scena na ovim prostorima ima kvalitet.
Sam materijal nije sasvim nov, ima nešto vremena kako je napisan pa snimljen, oba člana su u undergroundu poznati po raznim bendovima i projektima, i eto nadam se da čujemo još od Aura Mortis, ovo je ozbiljan korak. Bendovi u kojima se pojavljuju su razne vrste extremnog metala, thrash, death, doom, grindcore, ali uz Aura Mortis, više njihov Black Metal bendova dokazuje u čemu su majstori.

No comments:

Post a Comment