Friday 3 May 2024

Agathocles / Mugre / VRK – Split - CD

Agathocles / Mugre / VRK – Split - CD Grindcore / death / noise 3 way split.
Agathocles sa 17 stvari iz perioda 2015-2017. Mince manijaci, sve po starom. Meni oni ovdje pravo dobri, 14 čisti old school grindcore, to što na splitove stavljaju sirovije mi super ustvari, baš me vrati u ono vrijeme kad je tako bilo skoro sve što sam slušao, hehe. Zadnjih par mijenjaju tempo na d-beat / hace punk i u tome mi je Agathocles ustvari odličan, energija. Zadnja je malo duža mid tempo, baca na doomy crust punk, ili neki weird Oi!.
Murge je španjolski one man death / grind, 6 stvari kucani bubanj, gitare prljave, underground bedroom fanatizam, i taj zvuk više ne čujem često, može! Na brutal brejkovi, pa šibanje. Zadnja live ali isti zvuk. Snimak amaterski bez pardona. Samplovi iz filmova, na goregrind projekte ali više baš deathgrind.
VRK je experimentalnij duo, radio sam sa njima i ja split kao GutterSkull. Oni svoj stil zovu black crust. Digitalniji je atmosferom ali paše uz neku njihovu bizarnost, sterilno a kaotično, kao neke cybergrind stvari ali ovo je skroz drugo. Ful distorzirani a čisti bas, kucani uglavnom punky i black ritmovi, ritualniji vokal sa isto nekim efektom, a ubacuju i harsh noise i ambient. Dosta su konceptualni uvijek, unikatan duo, zato mi zanimljivi. Iz španjolske Galicije. Oni su minimalno prisutni online, na diy fizičkima su, nastupaju i uživo.
CD sa malo drugačijim stilom pakovanja, unutra insert i textovi, etc, izdali zajedno Nigra Mors i Loita Underground. 35 minuta totalne underground vožnje, samo za najluđe.

No comments:

Post a Comment