Saturday 4 May 2024

Rules - .​​.​​​.​​Was It Six Or Five Shots? - 7'' EP

Rules - .​​.​​​.​​Was It Six Or Five Shots? - 7'' EP

Nešto sa kraja druge dekade dvije tisućitih, koja uopće nije bila loša kod nas. Vrijedi se malo vratiti sa ovim mojim zakašnjelim osvrtom, jer ovo još uvijek zvuči svježe.
Više elemenata, jasno na USHC osnovama, tu je onaj sa garage rock prizvukom, ali Rules idu i dalje, uz ne uvijek prebrz ali moćan, ljuti hc/punk ima i nešto pravo rokerskoga, i to u hard rock smjeru. Događalo se to i sa izvornim h/c bendovima, nisu mi svi baš bili uspješni sa tim, ali Rules je uhvatio ono nešto što mi paše. Možda je za to zaslužna i Gajina opsjednutost sa Black Flag. Nije prenaglašeno, ipak je uglavnom upbeat, pomalo me podsjeća i na one youth crew / Oi! finte, ali ima momenata kada odu u taj Black Flag / Bl'ast! psihoza smjer. Čak mislim da bi ovo moglo biti zanimljivo i grunge / stoner ekipi što ipak baš i nije moj teren, ali u ovakvim stvarima se susrećemo.
Bandcamp verzija sadrži i obradu The Rites, američki h/c bend iz ranih dvije tisućitih, ovdje je 6 od Rules. Kada ploču otvori klasični Dirty Harry citat onda moraš to i opravdati, nema mrdanja. Sa obzirom da je više raznolikoga složeno sve zvuči i koherentno, nije mi cut and paste kupus, ima svoj zvuk. Vokal je onako snotty ali zna ponekad uhvatiti i nešto Rollinsovog krika. Hardcore + garage rock je donio i ovu već relativno noviju diy generaciju na scenu, nisam se nadao tome, malo sam ipak zaostao u crust grind vremenima, ali to se pokazalo kao odličan smjer za underground punk. Rules ipak ima svoj pristup po čemu su i malo drugačiji od drugih. Nije mi ni jedna se digla kao "hit", eventualno tako nešto možda nekome nedostaje, ali nema ni padanja.
Izdavači zajednički No Spirit, Mad Schnauzer, HC4Losers i DHPAK47, snimljeno u Mochvari, dobra produkcija, niti bučna niti šminka, normalno, heh, uhvatila punk energiju a ima i te težine. Vinil klasični diy 7'' na 33 okretaja, cover je fora, unutra i insert, textovi ono pozitivno mizantropski.

No comments:

Post a Comment