Sunday 19 May 2024

BKD - Balkan Oi! - CDr

BKD - Balkan Oi! - CDr

Malo starije, 2019, ali došlo do mene, pa eto sa zakašnjenjem. Za Oi! nisam baš neki expert, imaju i album i demo prije ovoga. Nešto kao EP, tri stvari.
Trio, basistica i pjeva. Vidio da je ovo netko svrstao u sugar oi, što bi valjda bila više pop punk verzija. Je ful melodično, ali ima i izvornog Oi! zvuka koji ima onaj na 77 zvuk gitara. Vokal onako malo ljući pa malo melodičniji, upadnu i muški backovi koji srećem ne tule previše, ima agresije malo.
Prva stvar o cajkarošima, Balkan Boi!, sviđa mi se taj auto sarkazam u nazivu cedea. Druga Jebem Ti Radne Subote naravno šljakerska. Zadnja Lepo Je U Raju je najmelodičnija i mali hit. Zadnji stihovi su klasika; Lepo je u raju, Al jebi ga, U paklu je ekipa sva.
Klasične street punk teme sa nešto lokalnog štiha, čemu pridonosi kajkavski, iz Varaždina su. Nije nešto prenabrijano, ulično ali i simpatično, meni legao taj spoj starog punka i melodičnijeg Oi! zvuka. Možda da je malo više prijeteći ton, agresivniji na Exploited ili mračniji na stari Novi Sad, bi meni bilo i bolje, ali pošto ne spadam baš u ljubitelje današnjeg lokalnog Oi! zvuka, ipak mi skroz ok.
Pro CDr, snimak isto ok, čišći ali ne previše, uklapa se za ovo. DIY ali i bolji nego kod nekih izvikanih. Omot jednostavan, marte, zid od golih cigli i bend. Izdavač 220 Records.

No comments:

Post a Comment