Wednesday 1 May 2024

Thuringwethil - To Summon The Spirits Of Eternal Night - kaseta

Thuringwethil - To Summon The Spirits Of Eternal Night - kaseta

USBM, one man band. Iz Amerike već neko vrijeme dolazi dosta stvari koje su muzički u ovom duhu, razni trendovi odu i dođu, povratak na više izvorni second wave i siroviji zvuk meni često odgovara, jednostavno taj mnogima generic zvuk meni zvuči odlično.
Thurengwetil je bio dosta aktivan u periodu od par godina, imam i njegov full length kasetni album. Ovo se vodi kao EP ali trajanjem je kao album. Trejdao sam se sa izdavačem i distribuirao nešto od Corde Raide Productions, dobar label iz Kvebeka, aktivan isto negdje u tom periodu sa kraja druge dekade dvije tisućitih.
Ovo ću malo izvući iz opskurnosti, čisto iz svog gušta. Sam cover jasno daje do znanja šta je ovo. OK mi je kako je objašnjen i koncept na bandcampu, ima idejnu pozadinu. Hladni tremolo rifovi, Transilvanian Hunger utjecaji naravno, ali dinamike na bubnju ipak ima više, iako je i dalje isključiv i primitivan, pa ima i ranog Gorgoroth i slično. Vokal baca mrske kletve na isto uobičajen način. Mogu sada nabrajati sve klasične bendove ovoga stila, od Judas Iscariot do Moonblood, ali ono što mi je ovdje savršeno uhvaćeno je i ona autentična organska sirovost starih underground demosa, hladna opskurnost koja i treba biti takva. Za stare pogane duše što tumaraju u magli između živog i mrtvog.
Da je ipak i malko svježije može se čuti u ambient dijelovima sa medieval utjecajem, koji su ono što danas nazivamo Dungeon Synth, ali korijeni mu i jesu u upravo ovakvom Black Metalu i tu savršeno i pripadaju. Oni su kraći, intro i jedan intermezzo, težište je na čistom blacku. Tzv finski zvuk je isto nešto popularniji u zadnje vrijeme, ima i toga kod Thuringwethil, stari Sargeist i Satanic Warmaster, sa ovako prljavijim zvukom je i zapravo. Ovakav Black Metal naravno nije za svakoga, ili imaš to u sebi ili nemaš, meni nikada dosta.
Raw Black Metal, grim je sve, ona morbidna euforija za posvećene. Na coveru su i textovi.

No comments:

Post a Comment