Wednesday 1 May 2024

Stalinstadt / Lüger - Desperate / Hopeless - Split LP

Stalinstadt / Lüger - Desperate / Hopeless - Split LP

Intarnacionalni Stalinstadt i zagrebački Lüger, totalno Raw Punk ludilo! 45 okretaja a 12 incha vinil, baš i ne čest format, možda bi više pasao naziv Mini LP ali koda je to bitno, ovo je hardcore. Izdano 2022 od strane berlinskih crust as fuck labela Rawmantic Disasters i Burning Anger. Rađeno u crnoj i bijeloj verziji vinila. Meni je ekipa iz Lügera dala bijeli, ali pošto sam im ovo pomogao distribuirati, nešto rjeđa bijela je mojom greškom otišla nekom drugome što mi uopće nije problem, crna i je za jednog starog manijaka!
Znači, ni jedni ni drugi ne tuše, krače i in your face. Stalinstadt je snimljen u berlinskom skvotu, vokal je na ruskom. Ekipa iz više dijelova Europe, članovi bendova od makedonskih Disease, do berlinskih i švedskih bendova poput Giftgasattack, Warvictims, Earth Crust Displacemen, Absurd SS, Kärzer, etc... U potpunosti se njihova strana zove Army Of The Desperate. Zvuči mi bolje ovako nego online verzija. Meni nekada i ne sjednu vokali sa previše eha, ovako sa ploče mi se ipak bolje uklopilo. Crasher crust / japanski utjecaji, tu je i taj švedski hardcore zvuk naravno, stari crustcore, ma sve do kraja vjerno a najbrutalnije od Discharge nasljeđa. Krlja!
Lüger je odličan nastavak prijašnjeg Dema 2020, hvala i na njemu ekipi, dobra kaseta u izdanju ukrajinskog No Name labela, Raw Punk destrukcija. Na demu su obradili Avskum a ovdje Mob 47, sve jasno. Autorske 4 na splitu su na engleskom. Meni ovo spada među najbolje što se snimilo od hardcore punka u zadnje vrijeme. Dobili su još veću agresiju ovdje, čvrstinu, a sve i dalje ful sirovo, bez najmanje trunke šminke. Tako se to radi. Nemam šta filozofirati, hardcore masakr. Svi u bendu razbili, baš pobjeda. Gledao sam ih i uživo, nastup im isto bio energičan i za pamtit, super što je ovaj vinil pošteno zabilježio koja je to sila. U međuvremenu bend ipak stao sa radom, ekipa je, plus nova pjevačica, sada u bendu Plastika, koji nastavlja pravi balkan hardcore, malko drugačiji zvuk ali i dalje sirov i surov.
Berlinski DIY labeli odradili samo izdanje odlično, ful profi, art za Stalinstadt stranu radio Robin ex Disfear / Svaveldioxid, ja sam ipak stavio Lüger stranu u fotku, iz više nego zasluženog poštovanja. Pank pankerima. Kod nas se mislim ploča više ne da nabaviti, ali više distributera vani ju još ima.

No comments:

Post a Comment